Komunikacja z klientem powinna mieć zapach....
Pozwólmy, aby klient zapamiętał Państwa markę w sposób szczególnie przyjemny. Możemy wzmocnić pamięć zapachową klienta i sprawić, że pod wpływem wywołanych emocji następnym razem wróci właśnie do nas. Zaproponujmy klientowi, unikalne drobiazgi pachnące Państwa marką.
Wszystkie Państwa dokumenty i foldery marketingowe mogą mieć zapach Waszej marki po zastosowaniu odpowiedniego atramentu lub lakieru. Emisja zapachu jest możliwa również przy użyciu kapsułek zapachowych. Można pobudzić emisję zapachu również po dotknięciu ulotki bądź folderu.
Przykład pasywnej dyfuzji zapachu o wielorakim zastosowaniu. Można je dołączyć do sprzedawanego towaru, umieścić w samochodzie czy szufladzie. Państwa logo na woreczkach i specjalnie dobrany zapach niesie miłe wspomnienie Państwa marki. W przypadku woreczków stosowana jest dyfuzja suchego substratu lub substratu biodegradowalnego.
Otwarcie pudełeczka uwalnia znajomy zapach kojarzony z Państwa marką.
Zapach uwalnia się w momencie podłączenia klucza stanowi ciekawy prezent, gadżet reklamowy lub sposób na aromoterapię w biurach.